1. INFORMATII DESPRE LIVRARE
FASHION FAITH FANTASY S.R.L va livra PRODUSELE in cadrul termenelor mentionate pe MAGAZINUL ONLINE pentru PRODUSUL comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.
In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL datorita faptului ca PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 de zile.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, FASHION FAITH FANTASY S.R.L va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care FASHION FAITH FANTASY S.R.L primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea PRODUSELOR, poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
PRODUSELE comercializate de www.tonikaro.ro pot fi livrate pe intregul teritoriu al Romaniei, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Dupa expedierea coletului, veti primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii.
2. EXPEDIEREA COMENZILOR
Toate comenzile ce sunt plasate de Luni pana Vineri in intervalul orar 07:00 - 12:00 sunt expediate in aceeasi zi, cu exceptia sarbatorilor legale si a perioadelor de promotie de tip Black Friday.
Comenzile lansate in zilele de sambata si duminica sau in zilele libere prin lege vor fi operate si expediate in urmatoarea zi lucratoare. Pentru mai multe informatii puteti accesa aici lista de sarbatori legale.
In cazuri rare (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevazute) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorita volumului mare de colete. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depasi 10 zile.
3. MODIFICARE SAU ANULARE COMANDA
In cazul in care CUMPARATORUL doreste sa modifice sau sa anuleze o COMANDA a carui status este: "IN PROCESARE" sau "CONFIRMATA", acesta poate contacta Departamentul de Relatii Clienti telefonic, in intervalul orar 10:00 - 16:00, la numerele de telefon: 0742912068
Telefonic se poate anula si o comanda a carei status este "EXPEDIATA" cu conditia ca aceasta sa NU fie inca preluata de catre firma de curierat. In situatia in care coletul a parasit sediul , CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda.
Comenzile anulate raman vizibile in istoric.
4. MODALITATI SI COSTURI DE EXPEDIERE
Transportul produselor comandate pe www.tonikaro.ro se face prin companiile ce ofera servicii de Curierat rapid partenere precum SameDay sau DPD.
• Tariful de livrare este de 11.99 lei pentru comenzile cu ridicare din EasyBox si achitate in avans .
- Tariful de livrare pentru comenzile cu RAMBURS ( achitati la curier) este de 15 lei .
• Comenzile mai mari de 299.99 de lei beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT.
• Termenul de livrare este in general de maxim 2 zile lucratoare din momentul expedierii coletului in localitatile aflate in aria de acoperire a companiei de curierat partenere si de maxim 10 zile pentru localitatile ce nu se afla in aria de acoperire. Acesti termini pot fi depsiti in anumite cazuri precum perioade de promotii (Black Friday, Reduceri de Craciun, Campaniile de Paste etc.) sau perioade in care drumurile sunt impracticabile (inundatii, caderi masive de zapada etc.).
• Livrare se face in sistem Door to Door (coletul este livrat direct la dumneavoastra acasa) doar prin DPD .
ATENTIE !
-Ca masura restrictiva pentru CLIENTII ce nu ridica PRODUSELE comandate ne rezervam dreptul de a NU MAI EXPEDIA noi comenzi fara ca plata acestora sa fie efectuata integral in avans.
-In situatia in care CLIENTII ce au comenzi cu produse TONIKA comandate pe orice sait si NU au ridicat coletul , doresc sa comande produse cu plata in sistem ramburs acestia vor trebui sa achite in avans contravaloarea urmatoarei comenzi plus cea a transportului ( in valoare de 15 lei ) pentru comanda neridicata anterior.
- NU se expediaza comenzi clientilor ,daca exista o comnada refuzata care are in comun cu noua comanda ; nume, nr de telefon , adresa de email , adresa ( strada sau sat/localitate). In aceasta situatie se va face livrarea DOAR dupa respectarea conditiei de mai sus .
Ulterior optiunea de plata in sistem RAMBURS va fi din nou disponibila la finalizarea comenzilor.
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la numerele de telefon0742912068 sau pe email la
contact.tonikaro@gmail.com /
contact@tonikaro.ro